fbpx

Графомоторика

900.00рсд

Увод и препорука за рад

Витезова вежбанка графомоторике и логомоторике представља сет вежби прилагођених и индивидуализованих према потребама и очекивањима образовног система у Србији, које на стимулативан, а деци интересантан начин доприносе диференцирању фине моторике и усавршавању графомоторних вештина.

Свака графомоторна вежба је допуњена вербалним садржајем који у својој синтаксичкој структури садржи кластерске групе сонаната које стимулишу правилну артикулацију гласова нашег језика. Додатни задаци, који прате цртеже, стимулишу развој граматичких категорија, формирања појма броја, богаћење лексичког фонда, усвајање фонолошке свесности, одређивањем броја речи у реченици, што резултује побољшањем предчитачких и предписачких способности и добрим школским постигнућима.

Сет логомоторних модела понуђен у одељку „Вежбе логомоторике“ нуди практичне вежбе чијим извођењем се стимулише координација, брзина, тонус и покретљивост оромоторне мускулатуре значајне како за правилну артикулацију гласова тако и за анатомско физиолошки развој.

У одељцима „Фина моторика“ и „Чувари здравља“ ћете пронаћи конструктивне савете за побољшање фине моторике, држања и манипулације оловком, употребу грипова, као и конкретне и у раду доказане технике побољшања функције шаке.

Задаци су тако осмишљени да поред стимулације визуоперцептивних способности, просторне организације, симултане обраде информација и координације око – рука доприносе и развоју логичког резоновања које у крајњем исходу даје побољшање визуелног опажања и концентрације.

Концепт задатака је осмишљен тако да подстиче самосталност у раду детета, али и да укључује одрасле у заједничке активности које подржавају развојне потребе детета. Овај вид интеракције ће допринети развоју радних навика, унапређењу социјалних вештина и јачању везе између детета и одраслих.

Милка Главоњић, мастер дефектолог логопед

Витезова вежбанка графомоторике и логомоторике представља сет вежби прилагођених и индивидуализованих према потребама и очекивањима образовног система у Србији, које на стимулативан, а деци интересантан начин доприносе диференцирању фине моторике и усавршавању графомоторних вештина.

Свака графомоторна вежба је допуњена вербалним садржајем који у својој синтаксичкој структури садржи кластерске групе сонаната које стимулишу правилну артикулацију гласова нашег језика. Додатни задаци, који прате цртеже, стимулишу развој граматичких категорија, формирања појма броја, богаћење лексичког фонда, усвајање фонолошке свесности, одређивањем броја речи у реченици, што резултује побољшањем предчитачких и предписачких способности и добрим школским постигнућима.

Сет логомоторних модела понуђен у одељку „Вежбе логомоторике“ нуди практичне вежбе чијим извођењем се стимулише координација, брзина, тонус и покретљивост оромоторне мускулатуре значајне како за правилну артикулацију гласова тако и за анатомско физиолошки развој.

У одељцима „Фина моторика“ и „Чувари здравља“ ћете пронаћи конструктивне савете за побољшање фине моторике, држања и манипулације оловком, употребу грипова, као и конкретне и у раду доказане технике побољшања функције шаке.

Задаци су тако осмишљени да поред стимулације визуоперцептивних способности, просторне организације, симултане обраде информација и координације око – рука доприносе и развоју логичког резоновања које у крајњем исходу даје побољшање визуелног опажања и концентрације.

Концепт задатака је осмишљен тако да подстиче самосталност у раду детета, али и да укључује одрасле у заједничке активности које подржавају развојне потребе детета. Овај вид интеракције ће допринети развоју радних навика, унапређењу социјалних вештина и јачању везе између детета и одраслих.